۵ پاسخ

سلام مامانا من 28هفته هستم کی بایدبرم سنووزن

طبیعی هستی یا سزارین

به سلامتی انشالله

اگه مثل پریود باشه بعد هر ۵ و ۱۰ دقیقه کمر درد و دل دردت بیشتر بشه بچه بدنیا میاد

انقباضم دارى؟

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری