۶ پاسخ

واااای آره منم همینم،صبح که بالا آوردم الآنم زیر شکمم مثل درد پریودی درد میکنه

هممون مشکلاتمون عین همه🥺🥺

سلام عزیزم بهشهر برا سیسمونی کجا بهتره

دقیقا دردای خفیف پریودی میگیره ادمو همش هم باید بریم سرویس الان خیلی سخت شده تازه من احتمال زایمان زودرس دارم امپول ریه هم دیروز با پریروز زدم ۶تا

من یکی دوهفتس شبا پهلو ب پهلو شدنی استخونام درد می‌کنه یا زیاد سرپا باشم کل بدنم درد میگیره درکل خیلی سنگین شدم و خیلی بچه خودشو سفت می‌کنه گاهی خیلی پر حرکته گاهی حرکاتش کم و ضعیف. و ی پام مونده دشوی

اره منم کمر درد و پایین شکمم درد میکنه مخصوصا رفتنی دستشویی نمیتونم دیگه پاشم پایین شکمم نابودم میکنه

سوال های مرتبط