خانما درد پریودی تو هفته من عادیه؟

۵ پاسخ

اگه کمه اوکیه
بخاطر بزرگ شدن رحم و کش اومدن رباط هاس
کلا هرماه یه ریز درد سراغ آدم میاد

سلام عزیزم اگه دردش مرتبه ول نمیکنه برو پیش دکترت احتمالا شما رو سنو میفرسته یا دارو میده

برو دکترت اگه لازم دید سونو میکنی
میتونی هم بری سونو بعد ببری دکترت
هر کدوم راحتتره برات خوبه

اگر سرموعد پریودت هست طبیعی
چون منم سرموعد دردپریودی دارم
دکتر گفت طبیعی اگرلک دیدی شیاف بزار

نگران نشون
ولی بهتره دکتر بری چگ بشی

سوال های مرتبط

مامان مرصاد مامان مرصاد هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری