اگه کمه اوکیه
بخاطر بزرگ شدن رحم و کش اومدن رباط هاس
کلا هرماه یه ریز درد سراغ آدم میاد
سلام عزیزم اگه دردش مرتبه ول نمیکنه برو پیش دکترت احتمالا شما رو سنو میفرسته یا دارو میده
برو دکترت اگه لازم دید سونو میکنی
میتونی هم بری سونو بعد ببری دکترت
هر کدوم راحتتره برات خوبه
اگر سرموعد پریودت هست طبیعی
چون منم سرموعد دردپریودی دارم
دکتر گفت طبیعی اگرلک دیدی شیاف بزار
نگران نشون
ولی بهتره دکتر بری چگ بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.