۳ پاسخ

من خیلی راضی بودم

بلوک زایمان وکادربیمارستان آرام خیلییییی مهربون بودن وخوب رفتارمی کردن ولی من ازبیمارستان مریم راضی نبودن بااینکه کلی پول می گرفتن خوب رفتارنکردن

بیمارستان مریم چیزی نمیده من بچه اولمومریم زایمان کردم دومو آرام بیمارستان آرام خیلیییییی بهترازمریم چرانمیری آرام؟

سوال های مرتبط