خوبی عریزم
بچه هات بزرگ شدن؟
من میبرم کلینیک بیمارستان های دولتی
ویزیت اطفال
طبق قانون اونجاها ویزیت و یا بستری زیر ۷سال رایگانه
چ عکس قشنگی
اره خیلی گرون شده من دخترمو بردم دکتر متخصص خودش ویزیتش شده ۱/۱۰۰😐
دکترعباس معین سمت چهارراه تیرانداز دکتر خوبیه من پسرمو میبرم پیشش،ویزیت آنلاین هم میکنن
اینروزا فقط خداروشکر ازقیمتا شک میشیم...چه خبره واقعا
دیروز یه شیرکاکائو کوچیک ویه کیک عادی گرفتم ۷۰ تومن☹️
یا خداااااچه خبره مگه
نامردا میدونن آدم بچه رو هرجوری شده بایدببره دکتربه خاطرهمین اینجوری میکنن
بی انصافیه باید دوقلو رو یدونه حساب کنن..نامردا...
ایشالله که هیچ وقت مریض نشن💞
یدونه سمت چهارراه کوکاکولا هست
قبلا از دوقلوها ی ویزیت میگیرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.