۹ پاسخ

خوبی عریزم
بچه هات بزرگ شدن؟

من میبرم کلینیک بیمارستان های دولتی
ویزیت اطفال
طبق قانون اونجاها ویزیت و یا بستری زیر ۷سال رایگانه

چ عکس قشنگی

اره خیلی گرون شده من دخترمو بردم دکتر متخصص خودش ویزیتش شده ۱/۱۰۰😐

دکترعباس معین سمت چهارراه تیرانداز دکتر خوبیه من پسرمو میبرم پیشش،ویزیت آنلاین هم میکنن

اینروزا فقط خداروشکر ازقیمتا شک میشیم...چه خبره واقعا🫩
دیروز یه شیرکاکائو کوچیک ویه کیک عادی گرفتم ۷۰ تومن☹️

یا خداااااچه خبره مگه
نامردا میدونن آدم بچه رو هرجوری شده بایدببره دکتربه خاطرهمین اینجوری میکنن

بی انصافیه باید دوقلو رو یدونه حساب کنن..نامردا...

ایشالله که هیچ وقت مریض نشن💞

یدونه سمت چهارراه کوکاکولا هست
قبلا از دوقلوها ی ویزیت میگیرفت

سوال های مرتبط

مامان آیلین🌼پارمیس🌼 مامان آیلین🌼پارمیس🌼 ۳ سالگی