منم فردا تولد دخترمه هنوز هیچ کاری نکردم خانوادم رفتن جایی هر موقع اومدن میگیرم
تولد دختر منم وسط هفتس
قراره آخر هفته قبلش یا بعدش بگیریم
هیچ اشکالی نداره ...من کهتولد نمیگیرم شاید ی کیک و چند نفر باشیم مهمون اینا دعوت کنم نه چون اولا بچه یکساله همکاری نمیکنه دوما هم هیچی یادش نمیمونه اجازه میدم به سنی برسه که بگه تولد بگیرین برام و عمه هام خاله هام هم بیاد و خودش ذوقشو نشون بده درک کنه
نه عزیزم چه اشکالی داره
منم سه روز پیش تولدپسرم بود قراره هفته آینده ببرم آتلیه وتولدبگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.