خانوما این فقط به مامانی که فروردین زایمان کردن فقط میدن

تصویر
۸ پاسخ

نه عزیزم از فروردین ۴۰۵ تا اسفند ۴۰۵ هرچی زایمان کنه بهش میدن فقط برا فروردین نیست

از فروردین ب بعد تا دوسالگی میدن

به همه مادرانی میدن که بچشون از فروردین به بعد متولد شده باشه یعنی ایشالله به ماهام میدن تا ۲ سالگی بچمه هامون

خانوما این پول نقد واریز میکنن یا باید کالا گرفت؟

بچت ک دنیا اومد ب حسابت واریز میشه
۱۵ اردیبهشت هم ب اونایی ک فروردین و اردیبهشت دنیا اومدن میدن

متولدین فروردین 405تا اسنفد 405 تا دوسالگی میدم به مادر

از سال جدید به بعد

پس خودمون چی☹️🦦🦦🦦🦦🦦

سوال های مرتبط