نه عزیزم از فروردین ۴۰۵ تا اسفند ۴۰۵ هرچی زایمان کنه بهش میدن فقط برا فروردین نیست
از فروردین ب بعد تا دوسالگی میدن
به همه مادرانی میدن که بچشون از فروردین به بعد متولد شده باشه یعنی ایشالله به ماهام میدن تا ۲ سالگی بچمه هامون
خانوما این پول نقد واریز میکنن یا باید کالا گرفت؟
بچت ک دنیا اومد ب حسابت واریز میشه
۱۵ اردیبهشت هم ب اونایی ک فروردین و اردیبهشت دنیا اومدن میدن
متولدین فروردین 405تا اسنفد 405 تا دوسالگی میدم به مادر
از سال جدید به بعد
پس خودمون چی☹️🦦🦦🦦🦦🦦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.