۳ پاسخ

منم خواستم به خاطر وزن دهی ۲ زودتر بدم ولی دکتر گفت تاثیری تو وزن دهی نداره

باید از ۶ماهگی‌ ۲بدی چون ویتامین و چربی بیشتری داره من داروخونه رفتم شرایط جنگی بود ۲گیرم نمیومد گفت یک ببر ولی بیشتر باید بهش بدی چون بچه‌ سیر نمیشه

دقیقا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی