خانوما تو ۲۷ هفته وزن بچم ۹۷۵گرم بود بنظرتون خوبه صدک۳۸زده

۲ پاسخ

اره عالیه🧿

همون یک کیلو دیگه
خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین🩷ماهلین مامان نازنین🩷ماهلین ۱ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان رامان و باوان مامان رامان و باوان هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی