ب وقت زدن دوباره سرم آهن کاش دیگ نزنم

تصویر
۷ پاسخ

انشالله نی نی و بغل کنی اینروزای سخت یادت میره عزیزم😍😍

انشالله بهتر میشی عزیزم هزینش چقدر میشه هر سرم اهن

انشالله ذخیرت زیاد میشه دیگه نمیزنی گلم 🥺😘

عزیزم‌اهن بدنت چند بود من ۱۶ بودم

آهنت چند بود

سرم آهن میزنی چقدر طول میکشه حین زدن آدم یخ نمیکنه؟ به منم گفته بزن هنوز نرفتم بزنم

مشکلت چیه عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان ♥️آقااباالفضل♥️ مامان ♥️آقااباالفضل♥️ ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی