به شیر خشک و شیشه ربط نداره عزیزم
بعضی نی نیا پس نمیزنن ... بعضیا هم با یه بار سینه نخوردن دیگه نمیگیرن ..... میتونی با سرنگ هم بدی
شیشه شیرو با قطره چکان کنار سینت بده، بزار عادت کنه به طعمش حتی بعد شیشه شیر برای سینه مقاومت کرد بزور بده خودش میگیره،خوشمزه هم میخوره
من آپتامیل پرونوترا میدادم
من گیگوز دادم دکتر گفت طعمش مثل شیر مادره
آپتامیل خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.