۵ پاسخ

سلام عزیزم میشه ت خصوصی بهم پیام بدین ازتون سوال دارم من هرکاری می‌کنم نمیتونم پیام بدم

منم ی هفتس دارم میدم چون دخترم اد رو نمیخورد خیلی دکتر داد مارک پدیا بست

بخاطر کمبود وزن میدن زودتر

من پسرم زردی گرفت بستری شد بعد ترخیصش دکتر براش مولتی نوشت دیگ بجای آد مولتی دادم از اول
من پدیابست میدم

من تازه یه هفتس میدم
سیدرال گوچه
چون گفتن دندوناشو سیاه نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان آقا سبحان مامان آقا سبحان ۱۳ ماهگی
مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۱ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی