۳ پاسخ

منم زایمان طبیعی کردم استانه تحمل دردم خیلی خوب بود فقط مسکن ضعیف زدن ب گفته ماما ولی بهم گفته بود درد داشتی اپیدورال میزنم ک نزد چون بچه مدفوع کرده بود و خطر داشت سعی کن درد داشتی زیاد جیغ نزنی ک زورت بره تحمل کن زورهای قوی بزنی ک بچه ب دنیا بیاد وگرنه زایمانت طولانی میشه

زنداداشم زایمان طبیعی با اپیدورال داشت از کمر بی حس کردن براش بعداز ۴ الی۵ سانت باز شدن رحمش خیلییی راضی بود خیلیی

از پنج سانت بهت تزریق می کنن، از کمر، درد رو حس نمی کنی دیگه.
من شنیده بودم روند زایمان رو کند می کنه، ولی ماماهمراه خواهرم گفته بود برعکس باعث پیشرفت زایمان میشه، خلاصه که خواهرم تزریق کرده بود راضی بود
فقط بعدش یه کم کمردرد ممکنه ایجاد کنه.

سوال های مرتبط