۱۱ پاسخ

وای از دست بقیه و نظراتشون
ادم رو دیونه میکنن
اگه سالمه و بهداشت گفته اوکیه نگران نباش و اعصاب خودت هم خورد نکن

اتفاقا اصلا وزنش کم نیست خیلیم خوبه قدشم بلنده
پسر من 3 کیلو به دنیا اومد 7 ماه و نیم وزنش 7750 بوده

قدش ماشاالله عالیه عزیزم برا اونم هست
پسر منم۲۵۰۰بود قدش۷۵هس
نگران نباش

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

خیلی ام عالیه ماشاالله

دختر من شیشو نیمه

پسر منم قد کوتاس کوچولو مونده🥹

نه بابا خوبه...پسر من ۷۳۰۰ هست قدش هم ۷۰

وزنشم خیلی خوب
منم مثه شما بقیه خستم کردن

یکم کمه وزنش میتونست بیشترم باشه
شیر خشک میخوره؟

بگو ببلشو بخوريد زرم نزنيد🤣🤣🤣🔞

سوال های مرتبط