وای از دست بقیه و نظراتشون
ادم رو دیونه میکنن
اگه سالمه و بهداشت گفته اوکیه نگران نباش و اعصاب خودت هم خورد نکن
اتفاقا اصلا وزنش کم نیست خیلیم خوبه قدشم بلنده
پسر من 3 کیلو به دنیا اومد 7 ماه و نیم وزنش 7750 بوده
قدش ماشاالله عالیه عزیزم برا اونم هست
پسر منم۲۵۰۰بود قدش۷۵هس
نگران نباش
مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96
خیلی ام عالیه ماشاالله
دختر من شیشو نیمه
پسر منم قد کوتاس کوچولو مونده🥹
نه بابا خوبه...پسر من ۷۳۰۰ هست قدش هم ۷۰
وزنشم خیلی خوب
منم مثه شما بقیه خستم کردن
یکم کمه وزنش میتونست بیشترم باشه
شیر خشک میخوره؟
بگو ببلشو بخوريد زرم نزنيد🤣🤣🤣🔞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.