بچه ها عذرمیخوام مقعدم از دیروز درد میکنه چیکارکنم؟؟؟

۵ پاسخ

از این بالش های طبی ها بذار زیر باسنت موقع دسشویی هم زور نزن اصن.. چون دوران شیردهی هسی ادم نمیدونه چی بهت بگه استفاده کنی که واسه نینیت ضرر نداشته باشه
از دکترت بپرس اگ مشکلی نداره از کرم ضد هموروئید استفاده کنی مث باریج و اینا

یوبوستی ؟شسرمیدی مایعات زیادبخور.کیوی بخور شکمت راحت کارکنه

شکمتون راحت کار می کنه؟
اگه نه غذاهای مسهل بخورین
مثل برگ زرد آلو چای و نبات عسل
اگه طبیعی بودین هم سعی کنین زیاد نشسته نباشین

بواسیر هست

زایمان طبیعی بودین؟

سوال های مرتبط