۶ پاسخ

حتما گشنشہ دیگہ
کدوم بیمارستانین ؟

بنظرم یک چیزی انجام بده بد نمیبینی دخترمن به دنیاامد فقط به خودش میپیچید سرخ میشد گریه تا۴۰روز مادکتربردیم گفت کولیک دارو کولیک دادیم انگار ن انگار.مخصوصاااااگرطبیعی باشه یک گیاهی خداخیرش بده گفت بگیر پیچک بنداز توابجوش بازبشه بهش بده بخور هم ارام بخش واس بچه هم پیچ وباد نفخ بچه میکشه مخصوصاطبیعی چون توکانال دیواره رحم مادر زورمیزن به سرش فشارمیاد خداخیرش بده به دفعه۳نشد دادمش اب رواتیش بود .خوابش منظم شد همچی اوکی شد

گوزلریز آیدین اولسون جانیم
بیرآز قورو سوت وئر آژدی‌

گشنشه شیر خودت هم روزای اول آغوزه سفته سیرش نمیکنه.منم بچم روز اول خیلی گریه میکرد اگه مشکلی نداری یکم شیرخشک با قطره چکان بهش بده

شیرش دادی؟ یا ممکنه دلدردش طبیعی باشه بگیرش رو کولت پایین کمرش ماساژ بده منم بچم دل پیچیده داشت روزای اول تو بخش بچم نیوردن الان یک ماهشه هنوز درد داره تا بغلش میکنم ماساژش میدم اروم تر میشه

فک نکنم دل درد باشه گشنه س احتمالا

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی