عدد بتا خوبه دیگه ؟؟نگران نباشم

تصویر
۴ پاسخ

مبارکت به گلکم بو منیش دعا که یک روژ تاخیرم هیه

آره بالای هسته بارداری

بعد چند روز تاخیر

نه عزیزم چرا ناراحت باشی خداروشکر 😍

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته نهم بارداری
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان نلین🎀✨ مامان نلین🎀✨ ۵ ماهگی
مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری