باید برای هر نمازت بری غسل استحاظه انجام بدی اگر مقدار خونریزی کمه بگی استحاضه قلیله، اگر متوسطه بگی متوسطه، اگر زیاد بگی استحاضه ی کثیره، بعد برای هر نمازت جدا باید وضو بگیری
برای نماز ظهر جدا برای عصر جدا
بیا عزیزم
باید غسل کنی
سرچ کن تو گوگل غسل استحاضه
با توجه ب مقدار خون ریزی سه مدل داره
نماز.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.