۴ پاسخ

باید برای هر نمازت بری غسل استحاظه انجام بدی اگر مقدار خونریزی کمه بگی استحاضه قلیله، اگر متوسطه بگی متوسطه، اگر زیاد بگی استحاضه ی کثیره، بعد برای هر نمازت جدا باید وضو بگیری
برای نماز ظهر جدا برای عصر جدا

بیا عزیزم

تصویر

باید غسل کنی
سرچ کن تو گوگل غسل استحاضه
با توجه ب مقدار خون ریزی سه مدل داره

نماز.

سوال های مرتبط