وزن بچم تو این هفته ک‌هستم۱۹۸۰بود خوبه؟

۶ پاسخ

عالیه
من ۳۱ هفته ۱۵۸۰ بود

عالی نی نی من ۱۶۰۰

اره خوبه

من یادمه زمان دخترم 32 هفته و 5 روز رفتم، 2035 بود میگفت کمه🫠
دیگه ماه اخر بستنی و موز و... خوردم 3300 بود تولدش

اره عزیزم خوبه
برای من امروز ۱و ۵۸۰ بود دکتر گفت کمه

عالیه من 1650 بود 30 هفته امروژ دکتر میگع 300گرم بیشتره از نرمال بودن

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 ۹ ماهگی
مامان رستا❤️‍🔥 مامان رستا❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری