۴ پاسخ

من فرنی رو‌صاف کردم خورد
سوپ هم سیب زمینی هویج پیاز یه تیکه گوشت جعفری گشنیز اندازه ی دو بند انگشت اینا رو میپزم

حریره ی بادومشو یکم شیرین کن،ی کوچولو نبات بنداز ببین نمیخوره

تازه غذا رو شروع کردی اولش دوس ندارن تحمل کن موز داخل فرنی بریز شاید دوس داشت

برو خداروشکر کن دختر من ک هیچی نمیخوره همه چیو با زبون میده بیرون

سوال های مرتبط