وزن دهی اپتامیل پرونوترا چجوریه بچم وزن‌نگرفته زیاد

۴ پاسخ

خوبه

چند سی سی بهش میدی؟

بچه منم همین شیرو میدم وزن نگرفته زیاد
ولی پسر من رفلاکس شدید داره شاید به همین خاطره

به نظرم خوب نیس من برا همین شیر بچمو عوض کردم وزن دهی نداشت برا پسرم

سوال های مرتبط

مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری