۵ پاسخ

برا بچه من بعد ۴ ماه پیداش شده اصن نبودش همین شکلیه خیلی نگرانم

جای واکسن بدو‌تولده
خودش خشک میشه خوب میشه

روی بازوشه؟جای واکسن نوزادیشه چند بار زخم میشه چرک میکنه خودش خوب میشه فقط دستکاری نکن

جای واکسن سل دست نزن بهش خودش خوب میشه

واکسن بدو تولدشه دیگه چیزی نیست

سوال های مرتبط