من دوبار پیشش ایو ای کردم منفی شد
عالیه من و دوستم پیش دکتر خرسند طبیعی باردار شدیم
بااینکه امیدوار نبودم خودم اصلا
من یکبار رفتم پیشش تو بیمارستان رضوی ی سونو واژینال گرفت سریع گفت تخمک هات ضعیف شده باید ای وی اف کنی منم خیلی ناراحت بودم با چن نفر مشورت کردم گفتن دکترت رو عوض کن منم دوبار رفتم پیش زهرا زارع برزشی طبیعی بچمو باردار شدم
من هفت ماه اقدام بودم ماه اخر بیخیال شدم گفتم بیمه تکمیلیم درست بشه میرم تحت نظر.خلاصه دیگه استرس نداشتم اصلا، حامله شدم.اخه هر دفعه میترسیدم اگر حامله نشم چی.نزدیک پریودیام دیگه غصم میشد کاش پریود نشم.انشاالله شمام بزودی مامان بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.