اگر دو روز بیشتر بشه تبش یعنی عفونت شدید داره خطرناکه حتما باید ببرید دکتر اگر تبش تازه ای و زیر ۳۹درجه اس حتما با آب ولرم که توش نمک و سرکه سفید ریختید پاشویه کنید میتونید پیاز حلقه کنید بذارید کف پاش جوراب نمدار پاش کنید شیافم حتما بذارید نشد استامینوفن یا پروفن بدید
پا شویه کن
شیاف بزار لباساش را کم کن جاشو خنک کن وپاشویه کن مایعات زیاد بده
عزیزم تب بالا داره شیاف بزار اول بعدشم ببرش دکتر اگه نمیتونی ببری شیاف حتما بزار بعدشم پاشویه کن تند تند
عزیزم ببرش دکتر اگه شرایط دکتر نداری پاشویش کن و بهش شربت استامینوفن بده هر هشت ساعت ولی داروخونه بگو چند سال داره که استامینوفن مخصوص سنش رو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.