خانوما توی ساک بیمارستان شیر خشک هم باید بزاریم ؟

۴ پاسخ

من نمیزارم. اگه نیاز بود همون موقع تو بیمارستان میگیرم

ن نزار بزاری دلت میخواد بهش شیر خشک بدی اینجوری دیگه شیر خودتو میخوره فوقش اگر دیگه نشد خود بیمارستان بهت میده یا شوهرتو بگو بگیره

نه عزیزم تو بیمارستان تاکید دارن روی شیر مادر

سوال منم هست 😐سر بچه اولم نذاشتم

سوال های مرتبط

مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری