۷ پاسخ

خیلی سخته خیلی ی نهار وقت نمیکنم بخورم ی دسشوی نمیش برم خیلی برام سخته

کم کم بهتر میشه
الان تو سخت ترین روزاشی

روزای اول سخته تا همه چی دستتون بیاد کم کم میوفتید رو غلطک

وای من واقعا کلافم حالا مادرم مادرشوهرم هستن ولی اصلا یجورم کلافم کلا

بیکسی و شهر غریب بده
من از روز اول دست تنهام ، کار خونه یطرف خودم و بخیه هام یطرف ستین خانم یطرف الان هم زردیش یطرف

من واقعا احساس میکنم کم آوردم
بدنم دیگه نمیکشه
روح و روانم نمیکشه

من امروز زایمان کردم و ندیدمش
تازه فهمیدم چقد دوسش دارم

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان پناه👧🏻🤰🏻 مامان پناه👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی