نهههههههههه اصلا .سختی های زایمان و نوزاد داری رو ترجیح میدم ب بارداری.
بهترین دوران بود برام اما اصلا اصلا دلم تنگ نمیشه فقط دوست دارم زودتر بگذره بچم برسه به هفت سال خستم دیگ
اصلاااا ... عوضش دلم برای نوزادی های پسرم تنگ شده🥲
منم
دوست دارم ۱۰ بار دیگه باردار شم و زایمان کنم ولی از بهزیستی همون لحظه بیان ببرنش
اصلااااااا
ابداااااا😂😂
نههههه اون موقع خیلی استرس میکشیدم ک چرا تکون نخورد چرا نبض کم مبزنه
اصلاااا
نههههههههه خیلی خوبه که الان جلوته میبینیش سالمه
به هیچوجه😑😑😑
منم خیلی🥹
به هیچ وجهه😂
واقعا .بس که این بچه نق میزنه وگریه میکنه.حداقل اونموقع تو شکمم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.