خانما این جاهایی که علامت زدم تیر میکشه
طبیعیه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم ازچندهفتس همین دردارودارم

منم اصن نمیتونم بخابم 🥲🤝
فک کنم چون لگن داره باز میشه واسه اونه

منم دارم این درد

منم دارم

منکه سمت چپم کلا فلجه....دیگ دارم میمیرم از درد

آره طبیعیه

منم دارم

اره من داشتم تا وقتی که زایمون کردم

من از الان این دردارو دارم🫤

منم دارم دکتر میگه عادیه

سوال های مرتبط