منم موقع بلند شدن یا پهلو به پهلو شدن اینجا درد میکنه گاهی ام حرکاتشو اونجا میفهمم
عزیزم منکه سی هفته ام تایمایی که خسته میشه بدنم همین قسمت منتهی سمت چپم یعنی کشاله رون سمت چپم هی درد میکنه و تیر میکشه دکترم گفت طبیعیه درد واژنم طبیعیه چون داره جا باز تر میشه برای زایمان ..حالا باز میخوای یه چک بکن با دکترت چون هفته های بالاتری شما
منم همین جوریم بچه بزرگ شده و داره آماده به دنیا اومدن میشه
آره برای منم اینجوری هست به دکترم گفتم گفت طبیعیه بخاطره اینه که بچه بزرگ ترشده
کسی تجربه ای داره بگه لطفاً ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.