۲۳ پاسخ

سمت راستیه حلقه ای خیلی ناز تره

باید چیزی بگیری که انگشت نکنه توش و بکشه گوشش زخمی شه

راست قشنگتره

چپ .ولی برای نوزاد مناسب نی چون گوشاشون میکشن .نگینی بهتره .

من مثل چپی گرفتم حلقه ای خیلی سادست

راستیه

اون که گوی داره نگیر گم میشه

من واسه دخترم حلقه اییه

دختر من سمت راستیه رو داره سمت چپیه ب لباسش گیر میکنه نخر گناه داره

حلقه ایی خطرناکه انگشتشو بزاره داخلش بکشه گوشش پاره میشه

راستیه جدیدتره

سمت راستی

گوشواره دخترم از سمت راستیه

راستی مثل مال رستاس

راستی

حلقه ای

حلقه ای قشنگ تره راستیه

برا نینی؟هیچکدوم جفتش قشنگنا ولی بدرد نوزاد نمیخورن

سمت راست عزیزم بهتره من دخترم سمت چپی داشت فقط طرح گلش فرق داشت
ولی خیلی ب لباساش گیرمیکرد و اذیت شد
ولی سمت راسی و داره عوض کردم براش
خیلی خوبه

چپ خاص تره

برای دختر من شبیه سمت راست هست قشنگه

راست قشنگ تره ولی چپ بچگونه تره

برادخترمن ازسمت راستیه ولی هردوخوشکلن

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی