۱۰ پاسخ

چقد زود گذاشتی روروئک!!

بچه تا راه نره مشخص نمیشه انقد گیر ندین ب پای این طفلکا .بچه س تازه پاش روزمین گذاشته یا میره رو پنجه یا راست میزاره یا کج .هنوز معلوم نمیکنه

چند قیمتی گرفتیش

بچه ی وره حتما نمی‌رسه کف پاش

فکر نکنم چیز خاصی باشه.بچه منم دو روز دیگه میشه ۵ ماهه و پاشا از اینم کجتر میزاره رو زمین
اطرافیانم خیلی بودن این مدلی و راحت راه افتادن

عزیزم دکتر گفت ک ۷-۸ ماهگی بزارمش تو روروئک یکم زودگذاشتی انگار

بچه ۵ ماهه میخوای روی پاهاش باشه؟؟؟؟ دختر من هنوز نمیتونه.چرا اینقد عجله داری

تازه گذاشتی روروعک
ب نظرم عادیه منم‌امروز گذاشتم

چند وقت صبر کن دیدی خوب نمیشه ببرش دکتر

روروئک منسوخ شده اس زیاد نزار روش

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی