۴ پاسخ

اولش مثل درد پریودی هست هی میگیره هی ول میکنه بعد کم کم زیاد میشه.. بعضی ها که اصلا درد ندارن میرن بیمارستان امپول درد بهشون میزنن

یه درد شدید پریودی تقریبا،من تو خونه تحمل کردم هشت سانت رفتم بیمارستان،حالا واسه این یکی بچم هنوز هیچ دردی ندارم،فردا میرم تو ۴۰ هفته

کمرت میگره میزن به زیر دلت یوقت مال من ازسر اولی با دومی فرق میکرد سر اولی زیزدلم یهو گرفت

یه دردیه توضیح دادنی نیس بگیره میفهمی چون تا حالا پیش نیومده اونجوری بشی من ک زمینم گازمیکرفتم از درد

سوال های مرتبط

مامان علیرام مامان علیرام ۱۳ ماهگی
مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی