۴ پاسخ

دردش همون هست ولی زود تموم میشه و زایمان راحت تر

از من تایمش کمتر بود ولی دردش خیلی بیشتر بود

زودتر تموم میشه

مث اولیه ولی زود تموم میشه

سوال های مرتبط