۶ پاسخ

هیچ کاره خاصی نکن
اگ بچه ات فروردین دنیا اومده ۱۵ اردیبهشت میریزن به حسابت
فقط باید کارت بانکی به همراه شماره خودت داشته باشی همین

کاری لازم نیست 15این ماه واریز میکنن براتون

فقط برای نوزادان ۱۴۰۵ هست؟
بچه من ۱۷ اسفند دنیا اومد
تعلق نمیگیره یعنی؟

میگن کار خاصی نمی‌خواد انجام بدی بعد ثبت شناسنامه نوزاد میریزن حساب مادر نوزاد ،البته اگر راست بگن

فک نکنم بدن این ماه اون ماه میکنن فروردین شد اردیبهشت تا بدن یه چندماهی مسخره میکنن

نه امید مادران خودشون به حساب مادر نوزاد واریز میکنن اگه بدن

سوال های مرتبط