یه خورده این لباسا تنگه تو تن بچه.موقع دخترم یکی از اقوام کادو آورده بود زیاد تنش نکردم
عزیزم خیلی قشنگه ❤💖
اوخییمبارکه🥹
قشنگه 🥺😍
ولی لباس دخترت پسرونس🥺🫢
اخییی. مبارکه منم برا پسرام گرفتم 🥰
خیلی قشنگیه اسپرتم هس
عزیزم مبارکش باشه
از دیجی کالا خریدین؟
مبارک گل دختری
خیلی خوشگله عزیزم ایشالا بسلامتی و شادی تنش کنی😍
خیلی گوگولیه😍
اخیییی من برا پسرم از این گرفته بودم😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.