خانما ب نظرتون آزمایشم چطورههه

تصویر
۳ پاسخ

خیلی خوبه
همین فرمون ادامه بده
نه بگی حالا قند ندارم هرچی دلت خواست بخوریااا یهو دیدی تو ۳۰ ۳۲ هفته قند بارداری گرفتی

نرماله عزیزم

آزمایش گلوکز

سوال های مرتبط

مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان صدای نور💖 مامان صدای نور💖 ۹ ماهگی
مامان mahii مامان mahii ۵ ماهگی