خانما آزمایشم چطوره

تصویر
۲ پاسخ

قرص تیرویید نمیخوری؟
این الان ازمایش گلوکوز دادی؟

قندت بالاست و یکم کمخونی داری

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان mahii مامان mahii ۵ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فاطمه مامان مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری