سلام خانما کسی میتونه بگه آزمایشم چطوره

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم انگاری هموگلوبینت یذره کمه
و گلبول سفیدت هم کمی بالا پایبن داره مربوط ب سیستم ایمنی هستش عفونتی چیز کوچیکی نگران نباش

نوتروفیلت بالاس
لنفوسیت کمه
هموگلوبین و هماتوکریتت هم پایینه
ب عبارتی مشکل کم خونی داری سریع برو دکتر دارو بگیری زود خوب شی

اینم صحفه دیگش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 💙💙💙🩷 مامان 💙💙💙🩷 روزهای ابتدایی تولد