سلام خانما آزمایشم چطوره ؟؟؟؟ کسی بلده ؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

کم خونی و افت قند خون دارین
از لحاظ گلبول های سفید پزشک باید نظر بده چون تو آزمایش آیتم ها بنا ب دلایلی به هم مرتبط هستن

یکم کم خونی داری بقیه تست هات خدا روشکر خوبن

کم خونی ،بالا بودن سلول های گلبول سفید نوتروفیل و پایین بودن قندتون

به شدت تاره قابل خوندن نیست

خیلی تاره

آزمایش چیه

سوال های مرتبط

مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
ماندانا ماندانا قصد بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان مارال و مارینا مامان مارال و مارینا ۱۰ ماهگی
مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی