خانوما ازمایشم کسی بلده تفسیرکنه

تصویر
۵ پاسخ

کم خونی داری هموگلوبین خونت خیلی پایینه

دفع پروتئین هم داری جزی هست ولی بهتر کمتر نمک مصرف کنی

عزیزم هموگلوبینت خیلی پایینه و کم خونی داری، حتما نشون دکتر بده آزمایش رو

کم خونی داری یکم عزیزم

نمیتونم فقط میتونم بگم چقد ب هفتت حسودیم میشه 😂کی میشه من برسم ب سی و یک هفته

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۴ ماهگی
مامان شایان وآرام مامان شایان وآرام ۹ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی
مامان رنا مامان رنا ۹ ماهگی