خانوما جواب آزمایش من روکسی بلده تفسیرکنه

تصویر
۱ پاسخ

همه چی نرماله.فقط یکم باکتری دیده شده که ممکنه بخاطر این باشه اول خودتون رو تمیز نشسته باشید ویا اول ادرارتون رو درو نریخته باشید.بازم به دکتر نشون بدید

سوال های مرتبط

مامان مارال و مارینا مامان مارال و مارینا ۱۰ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۴ ماهگی
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا ۴ ماهگی