۴ پاسخ

عفونت هم نداری عزیزم اینا رو چت جی پی تی ترجمه کرد

نتایج قند خون شما، شامل قند ناشتا و تست تحمل گلوکز، کاملاً نرمال است و نشانه‌ای از دیابت یا پیش‌دیابت وجود ندارد

نه قندتون عالیه
اونم که ۱۴.۳مربوط به غلظت خون برای منم بالاست دکترم گفت عادیه توبارداری ممکن بالا بره

شما احتمالا دچار کم‌خونی خفیف هستید، با توجه به پایین بودن RBC، Hb و MCHC. این یک یافته نسبتاً شایع است و اغلب با مکمل آهن قابل بهبود است. حتماً با پزشک خود در مورد آن صحبت کنید.

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان آرتین و آتریسا مامان آرتین و آتریسا روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۱ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۵ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی