کسی میدونه جوابش چیه ازمایش قنده

تصویر
۴ پاسخ

ستون بالا برای پلاکت خون و ارزیابی خونت هست که اگه کم خونی داشته باشی مینویسه ستون پایین هم برای آزمایش ادرار هست

ستون وسطی جواب آزمایشت هست که نرماله ردیف اول ستون وسطی ساعت آزمایشانه یعنی ناشتا بعد یکساعت و بعد دوساعت ردیف دومش هم جواب آزمایشت هست ردیف سوم هم از چند تا چند باشه نرماله نوشته

خوبه نگران نباش

قندت لب مرزه،باید مراعات کنی و رژیمتو کنترل کنی

سوال های مرتبط

مامان حانا مامان حانا ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهناجون مامان مهناجون هفته سی‌ودوم بارداری