ستون بالا برای پلاکت خون و ارزیابی خونت هست که اگه کم خونی داشته باشی مینویسه ستون پایین هم برای آزمایش ادرار هست
ستون وسطی جواب آزمایشت هست که نرماله ردیف اول ستون وسطی ساعت آزمایشانه یعنی ناشتا بعد یکساعت و بعد دوساعت ردیف دومش هم جواب آزمایشت هست ردیف سوم هم از چند تا چند باشه نرماله نوشته
خوبه نگران نباش
قندت لب مرزه،باید مراعات کنی و رژیمتو کنترل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.