عفونت ادراری داری فکر کنم اون صفحه دوم سمت راست کامل بزار.
تو ادرارت هم خون هست
همه چی خوبه نگران نباش عزیزم
لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11
خوبه قندت.فقط بعد دوساعت باید زیر 120.باشه 2 تا بالاتره ک.مشکلی.نیست بنظرم لب مرز باید یکم رعایت.کنی بالاتر نره
اینم صفحه دوم که کشت ادراره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.