سلام مامانا آزمایش گلوکزم جوابش اومد خوبه ؟

تصویر
۸ پاسخ

خداروشکر عالیه عزیزم

عالیه

خوبه عزیزم .منم از دادم قندم بالا بود که گفت متفورمین بخور.و عفونت ادراری دارم که لکه بینی میبینم سونو واسم نوشت.دعا کن‌واسم 🥲

خوبه عزیزم

عالیه همه چیت

سلام عزیزم عالیه خوش به حالت مال من یه کم بالاست باید هرچیزی رو نخورم

عالی.

هفته چندم رفتید آزمایش ؛؟

سوال های مرتبط

مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی
مامان تودلی💙👶 مامان تودلی💙👶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارسا و پناه✨️ مامان پارسا و پناه✨️ ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری