۱۱ پاسخ

۱۰شب شام خورده بودم ناشتا بودم فک کنم ۸۲درصد زده ناشتا
سه ۱۶ام دادم ۱۸ام جوابش اومد

چند روزه جوابش میاد؟ شما هشت ساعت یا دوازده ساعت ناشتا بودین؟؟

نه من بالا نیوردم با طعم پرتغال بود

ماه دوم سوم بودم.. دو بار رفتم انجام بدم حالم به هم خورد بالاشون آوردم
یکم نگرانم این دفعه هم همینطور بشم

وویییی

نه اصلا فقط ناشتا بودم گشنه بودم شدید😂

جواب آزمایشاتت خوبه یکم فقط کم خونی داری

آره عزیزم خوبه.. نگران نباش 🪻
فقط میگم حالت به هم نخورد؟

سه بار

من صبی دادم این ازمایشو ، شما چند بار ازت خون گرفتن ؟

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان موش موشك 😍 مامان موش موشك 😍 ۶ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی