۵ پاسخ

قندت خوبه ولی کم خونی داری فک کنم به دکترت نشون بده قرص بده بهت

قندت خوبه ولی کم خونی داری

خداروشکر قند بارداری نداری عزیزم

اره خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی