سردش نیست.یا زیاد گرمش کنی اکسیژن خونش بیاد پایین؟؟؟
پسر منم به خصوص پاهاش اینطوره. از اول بود
کمبود اکسیژن حتماااااا و سریع ببرش دکتر بچه منم یه روز بعد زایمانم اینطوری شد بستریش کردن
عزیزم برای اکسیژنه حتما ببرش دکتر
بنظرم حتما ببر دکتر این عکسیم ک گرفتی نشون بده ی علت کبودی اینه که اکسیژن خون بیاد پایین حتما ب دکتر نشون بده
فک میکنم ببریش دکتر بهتره
الاهی بمیرم اخیییی😭
دختر منوقتی سردش میشه کف دستاش وپاهاش سیاه میشه
بهتر ببرش دکتر طبعیی نیس
پوستش خیلی نازکه یکم بهش فشار بیاد یا سردش بشه اینطوری میشه طبیعیه کم کم به مرور خوب میشه
خودش دستشو مشت نمیکنه محکم یا سردش نیس؟
طوری بغلش نمیکنی که بهش فشار بیاد دست و پاش کبود بشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.