۲۱ پاسخ

بگو تو بلدی تو بده بهش . من هر کی هر چی میگه میگم عه چه خوب شما همین کارو کنید باهاش ببینیم چی میشه بعد انجام میدن میگن نه تو درست میگی

عزیزم بچه اگه بخاد نخوره نمیخوره من بچه غذا نمیخوره تا چندتا دکتر بردم باز همون هست
شوهرتون اگه خیلی پدر خوبی هست خودش بیاد یکبار بهش غذا بده مگه چطور میشه فقط بلدن مردها اعصاب آدم راه برن

واای یعنی تنها چیزی که مادرو خسته میکنه این نخوردنو تف کردنه
انقدر عصبی بودم دیروز بردم دادم مامانم با خواهرم رفتم خرید گفتم تو روخدا بذارید چند ساعت دور باشم ازش مغزم آروم شه انقدر عصبی بودم دوست داشتم همرو بزنم

عزیزم حتما حتما شیرشو قطع کن چند روز اول بازم چیزی نمیخوره ولی بعدش میوفته ب غذا
و کاری ک بنظرم خوبه اینه ک صبحانه بهش دادی دیگه چیزی نده حداقل ۲ ساعت ک گشنش شه ناهارشو بخوره
منظورم اینه هله هوله رو کلا براش حذف کن ۳ وعده اصلی بده ۲ وعده میان وعده
انشالله جواب میده

دختر منم با ما غذا نمیخوره فقط میشینه تو سفره و بازی میکنه و همه چیو بهم میریزه من جدا تو صندلی غذاش میزارم و با گوشی یا اسباب بازی ای چیزی سرگرمش میکنم و غذا میدم مثلا امروز نهار یه رون مرغ دو ساعت طول کشید تا بخوره دختر خالم اینجا بود گفت واااای من جات خسته شدم اما چه میشه کرد چهارمغز تو خونه نمیخوره بیرون که میریم یکم براش میبرم و سرگرم که میشه میزارم دهنش باید صبوری کنیم تا این دوران بدغذاییشون بگذره بیشتر از چیزایی که دوس داره بده بهش

با همسرت صحبت کن بگو پدر خوب کسیه که استرس خانمش رو کم کنه بهت ارامش بده تو که اروم بشی بهتر و صبورتر با بچه سرغذا کلنجار میری من گاهی دیدم از دست من نمیخوره از دست باباش یهو دو تا لقمه میخوره هر روز یه مدل و داستان ولی مهم اینه شوهر حتما همراهی کنه

دختر منم همینطور
۱۵ ماهگی وزنش ۱۰.۷۰۰ بود ، الان نزدیک ۱۹ ماهشه وزنش ۱۰.۵۰۰ 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😭😭😭

باور کن اون بچه بزرگ شه همه چی میخوره

منم دخترم هیچی نمیخوره وزنش ۹۳۰۰ هست تازگی میبرم توی بالکن اونم نصفه نیمه اگه بخوره از شدت کلافگی فردا میخوام بزنم برم بیرون دیگه مغزی برام نمونده خسته ی خستم🥺

عزیزم شربت استوکر ویل چای بگیر روش نوشته نقدارش روزی دوبار بهش بده جز محالات اشتهاش باز نشه

فقر آهن نداره پسرت چون بی اشتهایی میاره

منم همینطور مچ دست بچم شده اندازه یه انگشت

حق داری کاملا خیلی سخته

همین چند دقیقه پیش داشتم میگفتم خداروشکر امروزم گذشت حالا فردا دوباره جنگ ودعوا شروع میشه سرغذا ی پسرم
واقعا دیکه نمیدونم جیکار کنم
از الان غصه ناهار شام فردا گرفتم🥲🥲🥲🥲🥲🥲

پسره منم اصن نمیخوره خیلی عذتب میکشم شوهره من برعکس شوهر تو من حرص میخورم زیاد میگه حتمن سیره میگم چی سیره اصن چیزی نخورده عصابم خراب میشه بوسم میکنه میگه حتمن شیرکفایت میکنه ک نمیخوره جالا شمام شوهرتو بگو بیا خوده بده ایقد بابای خوبی هستی بدی تابخوره

شیر که میخوره؟

ماکارونی استانبولی اینام نمیخوره بچه ها معمولا دوسدارن

حالا همسر من برعکس شوهر تو هیچی نمیگه میگه بچه اذیت نکن خودش میخوره ،من زمین زمان مبدوزم بهم ،اخ باور نمیکنی فقط ب فکر هلاص کردن خودمم ،دختر منم هیچی نمیخوره ،درست میکنم میرم دور ،خدا کنه این پروسه دندون در اوردن تموم بشه

آخ که چقدر منی

ن اصلا هم ب نظر من تو مادر بدی نیستی خیلی بچه ها هستن ک تو سن فرزند شماست و بد غذا هستن حالا سر دندون دراوردن یا حالا هر چی اصلا ربطی نداره ک ی مادر سر این موضوع خوب یا بد اصلا هم غصه نخور بزرگتر ک بشه پیش خودت میگی من چ غصه ای بود میخوردم نکته بعد سر غذا خوردن سرشو گرم کن نمیدونم با اهنگ یا مثلا ببرش پارک بچه هارو ببینه غذاشو بخوره دیگ چاره ای نیست برنامه کودک بذار براش

آرزوی مرگ واسه شوهرت کن نه خودت که نمیفهمه شما تلاشت میکنی بچه ای که نخواد بخوره هیچ جوره نمیخوره منم تاپیک قبلم خیلی دلم پر بود از غذا نخوردن دیا واقعا نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط