۶ پاسخ

من ندیدم
چقدم که پوشک بدیِ ، سایز ۵ مای‌بی‌بی و کانفی پیدا نکردم ، مولفیکس خریدم ... دو سه روز بعد استفاده کل ناحیه زیر پوشک دخترم سوخت ، هرچی پماد میزنم و باز میذارم خوب نمیشه
امروز رفتم سایز ۶ مای‌بی‌بی گرفتم دیگه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

نه عزیزم،مولفیکس شورتی نداره.از پوشکای ایرانی فقط مارک مای بیبی و کوکومی شورتی دارن.که من قبلا برای دیار کوکومی چسبی امتحان کردم،افتضاح بود،بعداز ۲ ساعت نم پس داد.ولی شورتی مای بیبی عالیه،بگیر استفاده کن برای بچت،بهت قول میدم بعدش دیگه هیچ پوشکی براش نمیگیری جز شورتی

اره مولفیکس ترکیه ای داره

اره داره

تصویر

ن فقط مای بیبی داره تا سایز 7

نهـ.

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی